Leveringsbetingelser

Gjeldende fra 1. Januar 2021

 

1. Nettbutikk

HomCare Nordic (org.nr.: NO926068954MVA) selger produkter i Norge til privatpersoner som er over 18 år. Oppgitte priser er inkl mva. Vi forbeholder oss retten til å endre priser og leveringsgebyr.

2. Ordrer

Produktene bestilles i nettbutikken ved å flytte dem til handlekurven og betale innholdet i handlekurven i kassen til nettbutikken. All kundedata behandles konfidensielt. Når du legger inn en bestilling i nettbutikken, må du bekrefte at du er kjent med leveringsbetingelsene, slik de er ved handelens tidspunkt, og godtatt dem.

3. Betaling

Betalingsbehandlingen for nettbutikken implementeres av Adyen i samarbeid med Paytrail og banker og finansieringsinstitusjoner. Ingen registrering er nødvendig for å bruke tjenesten. All telekommunikasjon og pengeoverføringer er sikret. Ingen utenforstående parter kan se dataene dine. Mottaker av betalingen vil være Paytrail.

4. Betalingsmetoder

Nettbankbetalinger og kortbetalinger.Du kan betale for bestillingen din via en hvilken som helst finsk bank når du har legitimasjon utstedt av banken din, gjenom Klarna eller et Visa- eller MasterCard betalingskort.

4.1 Bankoverføring

Du kan også velge bankoverføring som betalingsmetode. I dette tilfellet må bestillingsbeløpet betales til HomCare Nordic sin konto innen 7 dager. Bestillingen sendes til lageret for pakking når betalingen er tilgjengelig på HomCare Norway AS sin konto.
HomCare Nordic kontonummer:
DNB 7162 05 09153
IBAN: FI32 1215 5200 0172 65
SWIFT: NDEAFIHH
Kontaktinformasjon for betalingsbehandlere:
Paytrail
+358 20 718 1830

asiakaspalvelu@paytrail.com

5. Bestilling og betalingsbekreftelse

Etter en godkjent bestilling sendes en ordrebekreftelse til din e-post.

6. Leveringsmetoder og gebyrer

Du kan se leveringsgebyrene for bestillingen din etter å ha valgt en betalings- og leveringsmetode.

7. Leveringstid

Avhengig av ordre- og leveringsmetode er vår vanligste leveringstid til Norge 7 dager. Vi påtar oss intet ansvar for forsinkelser forårsaket av force majeure hendelser eller for indirekte skader forårsaket av forsinkelser. Eventuelle uvanlige leveringstider vil bli kunngjort på nettbutikkens nettsted.

8. Bytte og returer

HomCare Nordic gir en tilfredshetsgaranti på 21 dager for sine produkter. I løpet av denne perioden har kunden rett til å bytte eller returnere ordren eller deler av den.
Når du returnerer en bestilling, må du legge ved kundenummer / navn og kontaktinformasjon samt kontonummer for refusjon.

Returadresse:
HomCare Nordic Oy
Juurikuja 4
03100 Nummela

Ved ending av bestillingen kan ingen andre produkter legges til ordren. Eventuelle tilleggsprodukter må bestilles separat.

Vi kan ikke svare på retur- eller byttespørsmål hvis pakken ble sendt tilbake til oss mindre enn tre uker tidligere. Varigheten av returforsendelser kan variere i antall virkedager, og returen blir ikke registrert i vårt system før etter at kundesenteret har startet behandlingen. Du vil motta en e-postbekreftelse fra oss når bytte eller returen din er behandlet.

Unnlatelse av å hente en ordre vil ikke bli betraktet som en normal retur, og vi belaster € 20 for en uavhentet pakke.

9. Refusjon

Vi refunderer beløpet på produktene du har returnert i henhold til betalingsmåten for bestillingen din. Dette betyr at vi ikke vil tilbakebetale leveringsgebyret. Hvis refusjonsbeløpet påvirker avtaler du har fått i forbindelse med ordren, vil disse forskjellene også bli tatt i betraktning i forbindelse med refusjonen. Vanligvis tar det 10–20 virkedager å behandle en retur og overføre pengene.

10. Restordre

Hvis et produkt plutselig er utsolgt på grunn av en uventet situasjon, vil ordren holdes for det produktet, i påvente av påfyll av lager. Vi vil sende eventuelle gjenværende varer umiddelbart når de er på lager. Vi vil sende disse varene som post, og det er ingen mulighet for å legge til andre produkter i disse sendingene.

11. Problemsituasjoner

Hvis et produkt mangler eller er skadet under transport eller på annen måte ikke samsvarer med bestillingen din, må du varsle oss om feilen innen 14 dager. Hvis pakken din har blitt skadet under transporten, må du sende inn en øyeblikkelig klage til DHL.
HomCare Nordic påtar seg intet ansvar for forsinkelser eller skade som følge av en force majeure.
Eventuelle tvister mellom kunden og HomCare Nordic er underlagt Norske lover.